Vi har vundet priser – igen! » Kirk & Holm
Vi har vundet priser igen! Klik her

Vi har vundet priser – igen!

awards sticker
F 04
Det er med stor stolthed, at vi igen kan kalde os prisvindere! Vores kreative og strategiske arbejde for vores kunder Fjord Foods og Norddjurs Biblioteker har høstet guld i konkurrencen International Visual Identity Awards.

Dagens fangst

Den danske handelsvirksomhed Fjord Foods tog springet, da de besluttede at bakke deres nylige vækst op med et helt nyt navn og ny visuel identitet. De valgte Kirk & Holm som samarbejdspartnere på projektet, hvilket ikke kun resulterede i et meningsfuldt navn, en stærk visuel identitet, unikt emballagedesign og meget mere, men også i en guldmedalje i kategorien 'Professional services' i konkurrencen International Visual Identity Awards 2021.

Vi er begejstrede over, at Fjord Foods var villig til at tage springet og lade os udfordre dem på, hvordan en klassisk handelsvirksomhed skal markedsføres. Frederik Obbelitz, en af ejerne af Fjord Foods, uddyber: "Kirk & Holm gav os virkelig et skub på den gode måde! De rykkede os ud af vores komfortzone og gav os et løft, både som brand og som virksomhed. Det har faktisk været noget af en 'fangst' at kunne teame op med et strategisk designbureau med international tilgang, som ligger lige i nabolaget."

Dobbelt op

Endnu et af vores projekter – for Norddjurs Biblioteker, en sammenslutning af fire lokale biblioteker – er ligeledes kåret som vinder i konkurrencen International Visual Identity Awards i kategorien ‘Public sector’. Logo og visuel identitet er udtænkt, så det afspejler både de fysiske træk på bygningerne, hvor bibliotekerne holder til, og den rejse som læsning, læring og oplevelse er. Samtidig er designet nutidigt og effektfuldt med få virkemidler.

“Vi havde kontakt til flere branding- og reklamebureauer, men konkluderede hurtigt, at Kirk & Holm havde det bedste bud på en proces, vi som organisation kunne se os selv i”, udtaler Lars Lerche, biblioteksleder. “Vi startede ud med en kreativ proces med alle medarbejderne på bibliotekerne, som grundlægger og partner Jesper Holm fra Kirk & Holm faciliterede. En proces, hvor alle medarbejderne blev hørt og involverede og dermed endte med at få ejerskab til den meget kreative løsning, Jesper senere præsenterede for os.”